مجمع عمومي ساليانه

44

احتراما به اطلاع اعضای محترم جامعه متخصصین مراقبت پرواز ایران می رساند که جلسه مجمع عمومی سالیانه با حضور اعضا در تاریخ ۵  بهمن ماه  در محل سالن کنفرانس مرکز کنترل کشور برگزار گردید.

 

احتراما به اطلاع اعضای محترم جامعه متخصصین مراقبت پرواز ایران می رساند که جلسه مجمع عمومی سالیانه با حضور اعضا در تاریخ ۵  بهمن ماه  در محل سالن کنفرانس مرکز کنترل کشور، ساعت ۹ صبح آغاز گردید و در طی جلسه دبیرکل جامعه گزارشی را از فعالیت های انجام شده در سال گذشته ارائه دادند.

سپس آقای مطلبی گزارش مالی جامعه را ارائه نمودند و آقای صحرائیان به نیابت از آقای کشاورز گزارش بازرس را قرائت کردند‌.

سپس حاضرین در جلسه  به پرسش و پاسخ و ارائه نظر و پیشنهاد و انتقاد پرداختند و از اعضای فعال در جامعه متخصصین مراقبت پرواز تقدیر گردید.

با توجه به اتمام دوره ی یکساله بازرسی آقای کشاورز دستورکار نسبت به رای گیری جهت دوره ی یکساله ی بعدی با کاندیداتوری آقایان ۱- ابوالفضل مطیعی ۲- فرهاد صحرایی ۳- امید ملک ۴- مرتضی محمدی فرد انجام گردید و آقای ابوالفضل مطیعی به عنوان بازرس و آقای فرهاد صحرایی به عنوان بازرس علی البدل حائز بیشترین رای گردیدند.

در ادامه در مورد حق عضویت جامعه تبادل نظر انجام گردید و در نهایت مجمع با مبلغ حق عضویت ماهانه ۵۰.۰۰۰ تومان موافقت نمود و این مبلغ از ابتدای فروردین ماه ۱۴۰۲  از حقوق کسر خواهد گردید.

جلسه در ساعت ۱۴۰۰ به پایان رسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *